Wild strawberries / Poziomki

When I started looking around for an interesting heart shape strawberries first came to my mind. So I wanted to learn about their presence in Middle Ages.
www.coquinaria.nl
Oh, wild strawberries, great! They are even better - sweeter and prettier.

Kiedy zaczęłam szukać jakiegoś ciekawego "sercowego" kształtu, przyszły mi do głowy truskawki. Postanowiłam się dowiedzieć czy były też w Średniowieczu.
www.coquinaria.nl

O, poziomki, super. Nawet lepsze - ładniejsze i słodsze.

So I reached to my "Bible" - "Illuminated Page" by Janet Backhouse, wonderful book about ten centuries of manuscript painting. And it turned out that wild strawberries are everywhere.
A więc sięgnęłam do mojej "Biblii" - książki "Illuminated Page" Janet Backhouse o dziesięciu wiekach manuskryptowych ilustracji. Okazało się, że poziomki są wszędzie.







































I've found them also in "1001 Plant and Floral Illustrations From Early Herbals" by Richard G. Hatton.
Znalazłam je również w "1001 Plant and Floral Illustrations From Early Herbals" Richarda G. Hattona.

Ok, so now just to fill the backround :)
No dobrze, to teraz tylko muszę wypełnić tło :)

Comments

Feri said…
Dla mnie co najwyżej Nobel z lenistwa, ewentualnie zasypiania zawsze&wszędzie. I jeśli takie przyznawać zaczną, to za patchworki tym bardziej. Nieprawdaż?
Wtedy się spotkamy na uroczystym wręczeniu certyfikatów! Ja funduję kawę z mojego Nobla!
A podziw mój dla dzieł - i tak pozostanie nieustający! :)

Popular posts from this blog

Botanical laces / Botaniczne koronki

The hen in troubles

Spring is coming to the kitchen