More goodies / Coraz więcej dobrych rzeczy

As you can see, my market is growing up. The process is very nice but a bit slow.
And I'm constantly looking through my resources for ideas and inspirations. Today I looked through my all time favorite "Women of Taste" - A Collaboration Celebrating Quilt Artists and Chefs. It is an old book (I bought it 10 years ago) but always fresh and inspiring. And every time I look through it I discover new things. Today's discovery was that foreword for it was written by... Julia Child. As I'm finishing her "My life in France" (and I love it) it was like "oh, so I knew her before too" :)
Jak widzicie, mój ryneczek się rozwija. Bardzo miło się to szyje chociaż dosyć wolno.
No i cały czas przeglądam obrazki/literaturę "na temat" w poszukiwaniu inspiracji i pomysłów. Dzisiaj zajrzałam do mojej ulubionej książki "Women of Taste". To w zasadzie rodzaj katalogu (była taka wystawa) dokumentującego twórczą współpracę artystek szyjących i gotujących. To stara książka (kupiłam ją 10 lat temu), ale wcale się nie starzeje. Za każdym razem odkrywam w niej coś nowego. Dzisiaj na przykład okazało się, że wstęp do niej napisała... Julia Child. A ponieważ właśnie kończę jej "Moje życie we Francji" (i bardzo mi się podoba), to ze zdziwieniem stwierdziłam "ach, to ja ją znałam już wcześniej też" :)

Comments

monotema said…
Cudne są takie odkrycia, chce się krzyczeć: Eureka! A ja dziś kupiłam "Kobiety z Czerwonych Bagien". Takie babskie, ale przeciez wakacje są!
ahihi said…
Useful article, thank you for sharing the article!!!

Website bloggiaidap247.com và website blogcothebanchuabiet.com giúp bạn giải đáp mọi thắc mắc.

Popular posts from this blog

Botanical laces / Botaniczne koronki

The hen in troubles

Old Garden collection / Ogrodowa kolekcja