The beginning of the kitchen / Początek kuchni

While sitting, embroidering, drinking coffee and thinking I found this:
Jak tak sobie siedzę, haftuję, piję kawę i myślę to znajduję też różne ciekawe rzeczy:
Pretty dreadfull, right? There's more of them, here. Good cooks from Nuremberg. But their kitchens aren't as bad. And for me, they are very inspirational. So I want to have one too. That's where my idea for the brown kitchen was born.
Upiorna, prawda? A TU jest więcej takich. Dobre kucharki z Norymbergii. Ale ich kuchnie nie są takie złe. Dla mnie, na przykład, bardzo inspirujące. Dlatego też chcę mieć taką. Tu się właśnie narodził pomysł mojej brązowej kuchni.
I've started with pantry and now have a stove too.
Zaczęłam od spiżarni, a teraz mam też już piec.
And there's still some work going on the market:
I oczywiście cały czas dłubię przy ryneczku:

Comments

jednoiglec said…
jak zaczynasz jakieś nowe dzieło to próbuję sobie wyobrazić jak będzie wyglądało skończone - i za każdym razem efekt przekracza moje wyobrażenia. Już się nie mogę doczekać skończonej kuchni:)
monotema said…
Jęczę z zachwytu i zazdrości.
Anonymous said…
Nieśmiało zapytam , co z kartofelkami? :)
Pzdr Anna
Ja też na początku mam lekką euforię przy każdym nowym projekcie, a potem zaczynają się schody :)
Hmmm.... no tak, kartofelki troszkę teraz odpoczywają (to właśnie te w/w schody), ale przyjdzie na nie czas, przyjdzie. :)
makneta said…
Mogę trochę pomęczyc o szczegóły techniczne? Czy używasz fizeliny albo czegoś innego do aplikacji?
Muszę spróbowac coś małego bo pęknę.
Męcz ile chcesz :)Jeśli chodzi o flizelinę to owszem, używam, jeżeli muszę (np. cieniuchnej do jedwabiu). Wolę bez flizeliny, ale czasami nie daje się inaczej. Generalnie te moje prace są miękkie (tzn. nie czuje się flizelinowej sztywności).
Nie pękaj tylko próbuj! Pierwsze śliwki robaczywki. Strzelać z tego nie będą, jak coś nie wyjdzie to następnym razem zrobisz to inaczej :) Trzymam kciuki!
Karen said…
I'm loving the brown kitchen!

Popular posts from this blog

Botanical laces / Botaniczne koronki

The hen in troubles

Old Garden collection / Ogrodowa kolekcja