Welcome to the New Year! / Witajcie w Nowym Roku!

Hope it will be a good one!
And a New Year I'm starting low - from the placemats. This is a part of my own collection. Some of them are over 10 years old! And still in everyday use :)

Miejmy nadzieję, że będzie dobry!
A ja Nowy Rok zaczynam skromnie - od podkładek po talerze. To część mojej własnej kolekcji. Niektóre mają już ponad 10 lat! I ciągle w codziennym użytku :)

I also have a customer who keeps buying them from me and still wants more. Well, to be honest, I wasn't very eager in making them. But now, I switched my mind and thought "why not to make some placemats just for fun?". Let's say, with herrings...?

Mam taką klientkę, która ciągle je ode mnie kupuje i ciągle chce więcej. Powiem szczerze, nie przepadałam za robieniem podkładek. Ale teraz, zastanowiłam się i pomyślałam "a właściwie dlaczego nie zrobić jakichś podkładek tak po prostu, dla zabawy?". Powiedzmy, ze śledziami...?

Now they are still wet, so I will take a picture for the next post.

Na razie są mokre, więc zdjęcie zrobię do nowego postu.

Comments

makneta said…
Po przerwie świątecznej znowu zaczęłam biegac po blogach. A u Ciebie jak zwykle cudne kuchenne tematy.
Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!
molla said…
Wszystkiego dobrego i nieustającej weny w Nowym Roku!!!

Popular posts from this blog

Botanical laces / Botaniczne koronki

The hen in troubles

Spring is coming to the kitchen