What's going on / Co się dzieje

This is the 100th item in my shop! Hope, she will bring some golden eggs...:)
To setny przedmiot w moim sklepie! Mam nadzieję, że zniesie jakieś złote jaja... :)
The first batch of new trees is ready but not for sale yet.
Pierwsza partia nowych drzew już gotowa, ale jeszcze nie na sprzedaż.
But I put for sale this part of the old wallets - this is one of creative wasy for using my cards :)
And there's a new mini bunting coming up...
A na sprzedaż wystawiłam część starych saszetek - to przykład na twórcze zastosowanie moich kartek :)
I nadchodzi nowa czajniczkowa mini girlanda...
Watching the blooming sweet pea on my balcony
A groszek kwitnący na balkonie
  
gave me an idea for who to present to you today:
podpowiedział mi, kogo Wam dzisiaj zaprezentować:
This is Lorna Bateman - English embroiderer and etsy seller, of course :)
To Lorna Bateman - angielska hafciarka i etsowa sklepikarka, oczywiście :)

Comments

barbaratoja said…
Trudno mi u Ciebie komentować, bo wszystko co napiszę to banał.
Bardzo podobają mi się Twoje prace!
Wcale nie banał, to skrzydeł dodaje!

Popular posts from this blog

Botanical laces / Botaniczne koronki

The hen in troubles

Spring is coming to the kitchen