Happy Birthday!


Once a year you are allowed to make something for yourself, aren't you? So I made a birthday cake for myself.

Raz do roku można zrobić coś tylko dla siebie, prawda? No to ja zrobiłam sobie urodzinowy torcik.

It was a good oportunity to use all those precious bits and pieces I've collected for years but never use because of their special value (for me).

To była dobra okazja do wykorzystania tych wszystkich drogocennych skrawków, które zbierałam latami, a nigdy nie używałam bo "zbyt cenne".

It was also a good use for the gifts from dear friends which I didn't want to use in works for sale.

Mogłam tu wreszcie umieścić drobiazgi otrzymane od przyjaciół, których szkoda mi było użyć w pracach do ewentualnego sprzedania.

This quilt will stay with me and will hang on the wall every year around 4th of February as a gentle reminder (for those who dare to forget) :)

Ta praca zostanie ze mną i co roku w okolicach 4.lutego zawiśnie na ścianie jako delikatne przypomnienie (dla tych, którzy odważą się zapomnieć) :)

So, please, share the joy of this special day with me. You are invited!

A tutaj dzielę się radością tego ważnego dla mnie dnia z Wami. Zapraszam!

Comments

ann007 said…
To wielkie: wszystkiego najlepszego! I smacznego torcika życzę :)
Bo said…
Wszystkiego naj najlepszego

Tort cudny
Anna said…
A beautiful cake to celebrate your anniversary, is a great job, I like the way you have decorated this beautiful cake.

Hugs , Anna
Pięknie dziękuję za życzenia!!!

Thank you for the wishes!

Popular posts from this blog

Botanical laces / Botaniczne koronki

The hen in troubles

Spring is coming to the kitchen