Happy Birthday giveaway! Urodzinowe upominki!

This was taken yesterday on my balkony. Nasturtium in November? Yes, why not? Here, in the Textile Cuisine we are prepared for the flowers because... it is Birthday time! Yes, the first post of this blog was done on 15th of November 2009. Seems like ages to me. But I still remember my doubts about starting a blog :) And now the only thing I can think of is a big "thank you" to my readers and viewers. Thank you for your interest, support, inspiration. Without you I wouldn't be where I am. THANK YOU!
And, as a grateful blogger, I prepared a little "thank you gifts" for you :) I made 2 small sets of Christmas ornaments exclusively for you. If you want them, just leave me a comment under this post with a number of set you would like to have. Here they are:

To zdjęcie zrobiłam wczoraj na balkonie.Nasturcje w listopadzie? Jasne, czemu nie? Tutaj, w naszej Textile Cuisine jesteśmy przygotowani na kwiaty ponieważ... mamy Urodziny! Tak, pierwszy post w tym blogu pojawił się 15 listopada 2009. Wydaje się, że było to wieki temu. Ale ciągle pamiętam swoje wątpliwości związane z posiadaniem blogu :) Ale teraz, jedyna rzecz, o której myślę to wielkie "dziękuję" dla moich czytelników i widzów. Dziękuję za zainteresowanie, wsparcie, inspiracje. Bez Was nie byłabym tu, gdzie jestem. DZIĘKUJĘ!
I, jako wdzięczna blogerka, przygotowałam dla Was małe prezenciki :) Zrobiłam 2 zestawy ornamentów świątecznych wyłącznie dla Was. Jeżeli chcecie jeden z nich, po prostu zostawcie komentarz pod tym postem z numerem zestawu. Oto one:
#1

#2

The size of them is 7 - 9 cms. They are machine quilted and hand embellished. And they are perfect decoration for the Christmas season (for the tree or for something else). You can vote for them till 28th of Nov, on 29th I will draw the "winners" and (when you give me your snail mail addy) on 1st of Dec they will be sent. They are very light and there's no problem to send them anywhere. Enjoy and... vote!

Są w rozmiarach 7 - 9 cm. Pikowane na maszynie i ręcznie ozdobione. Doskonałe jako świąteczna dekoracja (na drzewko czy gdziekolwiek indziej). Głosować możecie do 28 listopada, 29 wylosuję "zwycięzców" i (po podaniu adresu) 1 grudnia będą wysłane. Są bardzo lekkie i nie ma żadnego problemu z wysłaniem ich gdziekolwiek. No to bawcie się dobrze i... głosujcie!

Comments

mialkotek said…
Ojej! Czyżbym była pierwsza w kolejce? Dziwne uczucie :-|
Bożeno, Twojego bloga obserwuje od pewnego czasu w niemym zachwycie. Każdy wpis to kolejne przepiękne prace i na każdy czekam z niecierpliwością. Nawet, przyznam cichutko, zastanawiałam się, czy nie zamówić sobie u Ciebie jakiejś pracy, bo piękny obraz i do tego uszyty, to byłoby dopiero coś. Ale zaczekam do czasu, kiedy powstanie mój dom :)
Moje serducho bije szybciej do zestawu #1

Pozdrawiam i podziwiam dalej :)))
http://mialkotek.blogspot.com
Bo said…
nr 2! piekny

rany czas leci
Happy B-day!!
jednoiglec said…
Ja również ustawiam się w kolejce po zestaw nr 2:)

Wszystkiego dobrego: kolejnego pasjonującego roku z blogiem w tle!
Kaśka said…
Przez przypadek odnalazłam Twojego bloga i jak zwykle u mnie bywa zaczęłam go przeglądać od najstarszych postów, zachwycając się Twoim talentem. I jaka była moja radość gdy przeczytałam Twój ostatni post.
Cieszę się, że mogłam Cię wirtualnie poznać i zapoznać się z Twymi pracacmi. Są takie piękne, kolorowe i optymistyczne w te szare listopadowe dni. Z niecierpliwością będe oczekiwałą na kolejne posty.
Gratulacji z okazji rocznicy!!! Życzę kolejnych owocnych prac.
No i jezeli mogę to zapisze się na zetsaw nr 2. Chociaz decyzja trudna... oba są piekne.
Pozdrawiam serdecznie
Halina
Karen said…
Happy blog Birthday! I'm glad you started a blog and look forward to each and every post. You are very inspiring. The Christmas ornaments are lovely, I love both sets, but I'm going with set #1.

Beautiful November flowers!
Anonymous said…
Wszystkiego najlepszego z okazji 1 Urodzin. Pzdr Anna nieblogująca :)- jeśli to nie przeszkoda, to ja jestem za zielonymi cudeńkami (2).
Anonymous said…
happy birthday Bozena,
I have just returned from a weekend away visiting the north of England, in a region called The Wirral (near Liverpool) where I was born and where most of my family still live. I was invited to a surprise birthday party for my cousin Robert, who is 60 years old today - so obviously this birth date is shared by many excellent people.
janet
ps of course I have to vote with the group that contains the heart decoration
Ojej, ale miło! I znowu muszę dziękować za te wszystkie miłe słowa :)DZIĘKI!!!!

And again, I have to say "thank you" :) THANKS!!!
monotema said…
Gratulacje jubileuszowe! Wytrwałości. Lubię tu wpadać, bo tak przytulnie tu wśród artystycznych gałganów :-))
potterjotter said…
I really love set two, but would be happy to have either. Happy Blogday to You! You are a newcomer like me. Hope I keep going til I am a year old too!

Popular posts from this blog

Botanical laces / Botaniczne koronki

The hen in troubles

Spring is coming to the kitchen