Kukuryku! / Coocoorookoo!

My roosters went to the country :) I'm selling them in Ludowo Mi - my favorite online shop with all the different crafts. I even made a roostery logo for this - look at the right side bar.
Moje koguty poszły na wieś :) Sprzedaję je w Ludowo Mi - moim ulubionym onlineowym sklepie z rękodziełem wszelakim. I nawet zrobiłam sobie kogucie logo - jest na pasku z prawej strony.
And I'm in Provence. Well, not really, but reading fascinating book about Provence and food - "Pig in Provence" by Georgeanne Brennan. So many ideas for cooking and... food inspired sewing.
A ja jestem w Prowansji. Może nie dosłownie, ale czytam teraz fascynujacą książkę o Prowansji i jej kuchni - "Świnia w Prowansji" Georgeanny Brennan. Bardzo inspirująca - do gotowania i... do szycia.

Comments

Popular posts from this blog

Botanical laces / Botaniczne koronki

The hen in troubles

Old Garden collection / Ogrodowa kolekcja