You make the difference / Macie wpływ

This time I want to show you that I'm listening to you :) When I asked, what do you think about the "textile pottery" idea, one of my readers suggested potholders. So I made one :)
A teraz chcę Wam pokazać, że Was słucham :) Kiedy zapytałam o Wasze opinie na temat mojej "szmacianej porcelany", jedna z czytelniczek zasugerowała łapki do garnków. No i zrobiłam taką :)
Personally, I'm not a big potholders' fan. But I like challanges :)
Osobiście nie jestem wielka fanką łapek. Ale lubię wyzwania :)
What do you think?
Co myślicie?
It turned out, that my last post was a bit confusing because of the Rocket salad thing. So now I will add some more confusion, this time with the lace :)
Okazało się, że mój ostatni post wprowadził trochę zamieszania tą rukolą.No to teraz jeszcze bardziej zamieszam, tym razem koronką :)
It has nothing in common with the Rocket salad, with the poet or a garden. It is just that I want to share with you all the small ideas crossing my mind. When I found this old haberdashery it was white. I dyed it and put it aside. Now I found (we are talking domestic archeology and it deserves some separate post) a big (and I mean BIG) quantity of white cotton stripes. And "click" - I started playing... I think I will use it for my pottery, but it's not for sure yet :)
I to nie ma nic wspólnego ani z rukolą, ani z poetka, ani z ogrodem. To tylko chodzi o to, że dzielę się z Wami różnymi pomysłami przelatującymi mi przez głowę. Kiedy znalazłam tę starą koronkę była biała. Pofarbowałam ją i odłożyłam na bok. A teraz znalazłam (to z domowej archeologii, która zasługuje na osobny post) dużą (i mam na myśli DUŻĄ) ilość białej bawełny pociętej w paski. I nagle "klik" - zaczęłam kombinować... Myślę, że przyda mi się to do mojej porcelany, ale jeszcze nie jestem pewna :)

Comments

Anonymous said…
2w1-czyli ozdoba i funkcjonalność,super. Jak żyć bez łapek w kuchni, przecież niepoparzone rączki potrzebne są na co dzień :).Pzdr Anna
barbaratoja said…
Cudnie pofarbowałaś tę koronkę;-)
potterjotter said…
I love the way you experiment with stuff and push boundaries, not really knowing where you are going with it, but just enjoying the ride!
Bo said…
rekawica jest genialna

Popular posts from this blog

Botanical laces / Botaniczne koronki

The hen in troubles

Old Garden collection / Ogrodowa kolekcja